Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Veľkorysý zvonka, vzdušný vo vnútri: Citroën odhalil, čím chce nahradiť MPV C3 Picasso!

11.03.2017 (10/2017) Citroën odhalil štúdiu C-Aircross Concept, ktorá predstavuje víziu kompaktného SUV a bude náhradou za MPV Citroën C3 Picasso.
Veľkorysý zvonka, vzdušný vo vnútri: Citroën odhalil, čím chce nahradiť MPV C3 Picasso!
4 fotografie v galérii
Citroën C-Aircross Concept
Autor fotografie: Auto Bild

C-Aircross Concept je moderné a veľkorysé vozidlo, ktoré rozmermi zapĺňa medzeru medzi modelmi C3 a C4 Cactus. Koncept má kompaktné rozmery: dĺžka 4,15, šírka 1,74 a výška 1,63 metra. Oproti C3 je o 16 cm dlhší, s Cactusom má takmer rovnakú dĺžku.

Zvláštny vzhľad umocňujú perleťové 17-palcové kolesá a zvýšená svetlá výška. Zadná časť je oproti hatchbacku C3 výraznejšie zaoblená. Nechýbajú zatmavené čierne strešné stĺpiky, ktoré vytvárajú dojem plávajúcej strechy.

Citroën C-Aircross Concept je predzvesťou nového malého mestského SUV, ktoré nahradí MPV C3 Picasso. 4 fotografie v galérii Citroën C-Aircross Concept je predzvesťou nového malého mestského SUV, ktoré nahradí MPV C3 Picasso. Zdroj: Auto Bild

Hoci sa ochranným oplastovaním hlási do terénu, nikde nenájdeme vzduchové bubliny Airbump. Zdá sa, že tie si Citroën ponecháva na „mäkšie“ modely.

Pre čo najlepší prístup na palubu dostala štúdia dvere, ktoré sa otvárajú proti sebe. Vnútri je vzdušná palubná doska inšpirovaná letectvom a sedadlá, ktoré akoby boli zavesené. Palubná doska je potiahnutá látkou, v zornom poli vodiča je tmavý head-up displej. V strede palubnej dosky sa nachádza veľká 12-palcová dotyková obrazovka.

Jednoramenný volant s intuitívnymi ovládačmi je inšpirovaný históriou značky. 4 fotografie v galérii Jednoramenný volant s intuitívnymi ovládačmi je inšpirovaný históriou značky. Zdroj: Auto Bild

Koncept C-Aircross využíva technológiu Grip Control, s ktorou môže vyraziť aj mimo spevnených ciest, nič však zatiaľ neprezrádza o motoroch. Môžeme odhadovať, že to budú benzínové trojvalce 1,2 PureTech a diesel 1,6 BlueHDi.

Pre autosalóny je vhodné, keď koncept nemá stredový stĺpik, lebo sa lepšie pozerá dnu. Dvere sa potom otvárajú opačnými smermi. 4 fotografie v galérii Pre autosalóny je vhodné, keď koncept nemá stredový stĺpik, lebo sa lepšie pozerá dnu. Dvere sa potom otvárajú opačnými smermi. Zdroj: Auto Bild

 


Beyoncé sa na dvojičky pripravuje vo veľkom: Môže toľko stáť detská izba?
Susedia premenili pozemky za dedinou na skládku: Naozaj si môžu na vlastnom robiť, čo chcú?
V Číne prekážky nepoznajú: Takúto vlakovú trať ste ešte nevideli!

© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva
sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ.
Spravodajská licencia vyhradená.

Zobrazenie: mobil | klasické

Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×