Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Taxi aplikácia HOPIN TAXI má tretie narodeniny. Zákazníci prežili v ich taxíkoch viac ako 30 rokov

Taxi aplikácia HOPIN TAXI má tretie narodeniny. Zákazníci prežili v ich taxíkoch viac ako 30 rokov
Autor fotografie: Hopin

Taxi aplikácia HOPIN je na slovenskom trhu už tri roky. Ako prvá umožnila zákazníkom objednať si taxi cez aplikáciu v smartfóne. Za nápadom stoja dvaja Petržalčania - Martin Baran a Martin Winkler,  ktorí začínali doslova z garáže. Za ostatné tri roky toho HOPIN a jeho vodiči zažili viac ako dosť. Zábudliví zákazníci nechali v taxíkoch HOPINu niekedy aj kuriózne kúsky. Či už ide o snubný prsteň, barlu, nákup zo supermarketu, alebo klaunovskú parochňu. Vodiči zažili aj sťahovanie bytu, útek nevesty, či nespokojných zákazníkov, ktorí sa sťažujú na politiku, prehratý športový zápas, či dopravné zápchy v hlavnom meste.

Tri roky nie je až taká dlhá doba. HOPINu sa však podarilo za tento čas nielen zmeniť trh taxi služieb na Slovensku, ale urobiť aj niekoľko rekordov. Dnes dokončili zákazníci s HOPINom už takmer 2,2 milióna objednávok a odviezli sa viac ako 11 miliónov kilometrov. Rekordman v dĺžke jazdy je zákazník, ktorý sa dal odviesť  až 167 kilometrov. Zákazníci „prežili“ v taxíkoch HOPINU spolu viac ako 266 tisíc hodín, čo je v prepočte 30 rokov. Najaktívnejší vodič odvezie zákazníkov denne v pracovných dňoch spolu až 90 kilometrov. Mnohí zákazníci siahajú po HOPINe aj viackrát denne -  najaktívnejší zákazník sa denne odvezie až 5 krát.

Vodiči HOPINu si užijú aj zábudlivých zákazníkov. Tí neraz nechali v ich taxíkoch naozaj kuriózne veci. V zozname strát a nálezov nájdeme barlu, dôverný denníček, vysokoškolské skriptá, nákup zo supermarketu, fľaše burčiaku, zjedenú bonboniéru, klaunovskú parochňu, pár ponožiek, jednu tenisku, spacák, či spiaceho kamoša, ktorý upadol do hlbokého spánku a z taxíka nevystúpil.

Zákazníkom občas čo to vypadne aj z vrecka nohavíc či bundy. Našli sa kľúče, peniaze, peňaženka, doklady, letenka a dokonca aj krabička so snubným prsteňom.

Azda najväčší zážitok pre vodiča HOPINu bola “nevesta na úteku”. Ušla z vlastnej svadby v HOPIN taxíku. Taxík HOPINu neslúži len na prepravu ľudí, ale aj ich nákupov, a to niekedy aj nadrozmerných veľkostí. Vodiči si zvykli, že pravidelne pristavujú svoje autá pred veľkým švédskym obchodným domom s nábytkom. Najmä mladí ľudia si občas pomýlia taxík so sťahovacou službou.

Vodiči HOPINu sú neraz aj bútľavou vŕbou a vypočujú si od zákazníkov takmer všetko. Sťažnosti na aktuálnu politickú situáciu v krajine, frfľanie na prehratý športový zápas, až po zápchy a kolóny v našom hlavnom meste.

HOPIN prišiel pred tromi rokmi s aplikáciou, ktorá umožnila Slovákom objednať si taxík bez telefonovania. Zaviedol možnosť ohodnotiť vodiča či platiť prostredníctvom platobnej karty. Dnes túto službu využíva až 40% zákazníkov. S príchodom HOPINu sa zmenila aj kultúra cestovania. Slušné správanie, čistota interiéru či spoľahlivosť, dostali zelenú. Svoje služby rozšíril HOPIN v minulom roku aj do Česka, Slovinska a na Ukrajinu. Služby rozšíril o firemné jazdy a všetci vodiči ktorí jazdia pod značkou HOPIN musia mať taxikársku koncesiu.

Aplikácia je dostupná pre najpoužívanejšie mobilné operačné systémy Android, iOS a Windows Phone. V súčasnosti HOPIN pripravuje niekoľko noviniek a vylepšení aplikácie, ktoré ešte viac zjednodušia cestovanie taxíkom nielen v slovenských mestách. 

10 výhod taxi aplikácie HOPIN:

1. Aplikácia zvyšuje pravdepodobnosť, že sa s vodičom zákazník nájde.

2. Zákazník vie informácie o vodičovi, type auta, ŠPZ, jeho hodnotení.

3. Zákazník pozná cenu za službu.

4. Zákazník má možnosť platby nielen v hotovosti, ale aj platobnou kartou.

5. Aplikácia ponúkne najefektívnejšiu trasu po zohľadnení dopravnej situácie.

6. Aplikácia sleduje cenu a upozorní na prípadné cenové nezrovnalosti.

7. Aplikácia dáva zákazníkovi možnosť ohodnotiť vodiča.

8. Aplikácia berie do úvahy preferencie zákazníka  (nefajčiar, podsedák pre dieťa).

9. Aplikácia pracuje efektívne – vyšle vodiča podľa preferencií zákazníka.

10. Aplikácia vyhodnocuje vzdialenosť zákazník – vodič, hodnotenie vodiča a iné.

© Ringier Axel Springer Slovakia, a.s. Autorské práva
sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ.
Spravodajská licencia vyhradená.

Zobrazenie: mobil | klasické

Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×